Search This Blog

Friday, March 11, 2011

激死

今日大跌市, 即係我估計都無錯,不過大戶都好野,抽上去再插返下去,如果計期權倉位, 分分鐘去到22000。不過我都廢事估, 估親我都錯。

我部電腦今日又壞,個windows 中晒毒。點解? 因為突然想用metastock, 所以download 返來,點知metastock的資料要買,所以找個MLdownloader, 以為攪點,又發覺佢舊版有d 股好似2628的data download唔到,找個新版, 如是者因為左試右試中晒毒,雖然個metastock可以用到,但我部機restart 完後死晒。

諗住重裝個 windows , 點知裝到一半次次reboot ,唔知攪乜。諗諗下我去能再windows 7算。

No comments:

Post a Comment