Search This Blog

Sunday, September 19, 2010

二萬三

今個月即係九月期指倉有成十萬張,近年最多。睇個樣波幅應該幾強,所以我估以20500的轉倉位來計,今個月破二萬二有可能,甚至傻係上來上到二萬三。

十月尾好似有保險股來港上市,唔知係唔係咁d 保險股之前俾人洗倉,而家又跑輸大市。暫時好難估。我諗十月應該都唔會大跌,可能去到十一月先來跌下,不過這些到時先算了。

我而家最擔心係2899 突然係星期五升10% ,能到到我short call oct @48 嚴重變到價內,救都無得點救。或者到時開short put ,不過暫時未諗到,希望明天回一排,唔好再爆上。我睇圖感覺上係有力再上,之前係震倉收集,但由於時間唔長加上太多蟹貨,應該唔會短時間企穏係$60蚊以上。

其它都無乜好理,等運到。

No comments:

Post a Comment