Search This Blog

Tuesday, May 11, 2010

又跌 2nd edition

今日股市又跌,差不多消除晒星期一的升幅,真係激死。我唔知係唔係熊市,但睇個樣,PPI, CPI都增加,企業的盈利又不是太差,P/E又不算貴,真係唔似熊市。其次係今次牛市超短,而且又未去到瘋狂的地步,除非而家係熊二反彈la...

今次美國佬真係好野,沽個市話自己按錯之後我估都係查不到了。其實我估係大家係到打緊貨幣戰,美國狂印銀紙,日本我印象中都係咁,而家拉歐洲落水。遲d 三個大貨幣都無力還錢,最後可能一致話write off 由頭來過,你都唔好話唔得。

大戶而家係到沽euro,但而家已經回到1.27 (euro/usd) 即係差不多跌返晒之前個利好消息,我估今次政府已經輸左一隻腳。咁就慘了,美滙指數百分比佔最多係euro,euro 跌,美指都會升,即係香港估市無運行。金係唯一一隻較安全的,因為而家美、歐都唔掂,基金就走去買金,所以金都唔係跌得好勁。大家又會想美金升,金應該跌,但原來2005 (好似) 係試過金升美金又升,真係強。

再寫,而家有人話跌市係因為要俾升市做準備,這個係人都知。而家我諗:
1) 人民幣會唔會加息,我覺得有幾會CPI, PPI都係升
2) 加息前最好就係升值
3) 升值會令地產升,所以一早出幾多招來打壓個樓市
4) 佢地又出招唔俾外國人入資來炒地產
5) 地產、銀行係重災區
6) 農民銀行七月上市,剛好可以用人民幣升值做佢上去,五窮六絕七返身
7) 我覺得人民幣最住要係掛美元,美元我點都覺得超買,應該回一回
8) 資金去邊? 美元歐元都好似唔掂,最好係炒人民幤

No comments:

Post a Comment