Search This Blog

Thursday, March 11, 2010

搬倉系統

今日搬左2628 @37 的倉去左四月 @ 38
蝕 0.68-0.6 = 0.08 * 2
即係蝕$200 + 160 = $360
收返 0.82 *2000 - 100 => 1540 - 360 = $1180 -> $1150 計多點少少

如果四月再升,我不理了,一定唔會蝕,實有賺。點解要搬,因為假如真係跌,我可以平倉,微利,升穿就好價一點賣掉。最煩係我係到努力搬倉,找個好價時,我個老細成個星期都唔同我講野,點知而家先同我講公事,真係俾佢吹脤。e 樣真係叫做左人發達。我打一日工都無一千蚊呀。

今日暫時跌市,我個系統其實都唔好話唔準。我發覺我的no demand signal要係升勢時先有用,尤其係要hsi + hfi同時出現先準。點先升? 我暫時睇最少要有三日升勢先可以信個no demand。no demand還有hammer-like, doji-like, dark engulf, shooting star。我諗無乜人知我講乜,我自己筆錄住先。暫時最準係doji-like + no demand + hsi&hfi ,好似琴日咁,所以我開2628 sc。反之,如果大插佢出no demand係唔準,好似上年三月我俾挾死,個系統又有點曙光。

No comments:

Post a Comment