Search This Blog

Monday, March 15, 2010

2628 short call Again

今日做左2628 short call @ 37 March
大家一定會問點解搬完倉又做過同一個倉? 我會答你係呀,手痕,哈哈哈

其實諗法如下:
1) 我見HFI的期指好似反左手,係上個星期四,大戶groos + ..net OI - ,似平好倉,並且近日都係以減倉多...上升動力應該不大。

2) 期權倉的put倉位大左,即月call倉有減倉。

3) 暫時開市到而家期指的成交大左,有三千幾張,近日我都未見過,如果今日期指倉位增加,我估開淡倉的期會好大。

4) 睇圖就無乜點大啟示。出過no demand,不過唔係最準的。今日暫時有inverted hammer dark candle,成交量大的話就表示沽壓大,明天再跌更好。近日見有個名叫? cup的blogger(記不到個名),用William的方法睇圖。見到佢的方法有點似我的Volume Spread Analysis,但佢覺得1/3 係大成交突破,而我就唔係咁諗。因為我自己係大成交代表多人買賣,要明天升市先可以confirm到真定假。不過佢的方法可以再參巧下,用係我的方法到。

5) 16/3 美國議息。 之後 941 公佈業積,睇下大戶真係向上定向下la....

6) 熊倉大增,可能會刹熊,睇下到時點樣

7) 萬一大升,會走即月2628 @ 38的倉到四月。其它就不理....因為應該都走不切

可能中招,今日成交量好底,要小心應付。

No comments:

Post a Comment