Search This Blog

Wednesday, December 2, 2009

投資回報


今年投資回報好差,已實現回報得二萬幾。股票倉終於係琴日變回正數,原因係我賣左走蝕本的941,令到倉底好睇點,當然己係實現回報到入賑。

今年回報5%都未必有,有三個大原因:
1) 期權(HFI) 重傷,無左成萬四蚊
2) 3968 股票期權無左六千幾蚊
3) 2628 straddle 無左一皮

1) 個次係睇淡,但做左張倉位已感覺不妙,但無馬上平倉。以為月尾可以跌返去倉位的水平,攪到自己重傷。睇錯市唔係大問題,最大問題係當月頭的期權已經俾人挾到由價外變價內,就好應該馬上用止蝕平倉或者用期指對沖,即係鎖倉。我08年十二月個時都有這個情況,當時又係由價外變價內無理,結果無事。不幸地今次係俾人勁挾,當蝕入肉時就算圖表出現向好訊號,你自己都會覺得個signal係向淡的。當破萬四時我理應買正股追貨,但由於信心失去(期權係萬四止蝕),結果無做兩手空空。 期實當時我自己都覺得signal出現向好訊號,但無信心及感性上睇淡。原因好簡單,大家都知我其中一個睇圖方法wyckoff-method結果無緊到,真係笨。

2) 3968 又係俾人挾倉,以為佢集資點會跌,點知佢係咁升。最後由價內變得超價內,我應該入正股鎖倉,但又無做到。最後以蝕本價平倉,開左遠期sc,倉左二千蚊期權金,由蝕八千變六千。當中其實可以蝕少d,可以win多點。我係九月十七日平,真係笨,高位來的,唔係之前隻頂的破腳位到平倉,以為遲d平倉多點時間值,貪心之過。

3) 好簡單以為2628 IV 40 係底,點知底處未見底最多去到廿幾。無左成四成。第一次straddle 賺四千,第二次無四百幾,第三次無成萬。今次教訓係IV底好難估但二十幾真係底,幾年來都係得兩三次機會見到。第二係發覺做太遠好似半年期的options,bid/ask的spreading好勁,未必係好事。第三係以2628來講千萬不要係BB band中柚開倉,第二第三次都係咁蝕本。第四係止蝕要快,一個月就好平,唔好睇幾兩三個月先平倉,因為到個時你平的話時間值都跌得好多了。根據外國的高手話最好係係IV底到點地回升個小小先入入此strategy的最好時機。第五係開倉唔洗一日開晒,平倉都係。此招心理壓力都幾大。

另一方面,係有關睇圖的問題。我平常的時候開圖是用VSA +Wyckoff,但VSA用的時有一個叫no demand signal,它的命中率在bull market 的時候是很底,基本上可以當它做升的。所以我自己錯過了很多進入market 的基會。

相關文章: http://yamworld-invest.blogspot.com/2009/10/blog-post_16.html

最後 1/12/2009 2628 sp @ 37 收$0.96 * 2

No comments:

Post a Comment