Search This Blog

Monday, November 30, 2009

震倉

上星期五我都俾大戶的震倉震左出來,就係隻五號仔,結果都係同佢無緣。初時都唔驚,但佢跌咁多我就驚會唔會裂口大跌之後佢升唔返上去,所以馬上放左出來,真係激死我呀。

暫時睇個大市都係向上,尤其星期五有成千億成交,今日又升,好可能大戶係底位狂買。以而家的成交來看,我估當大市的成交去到八百億以上並大市不能創新高時就係大市回調之時。以星期五成交來向,好可能係幾日之後大市回調再衝上做雙底格局。暫時都係牛一尾,下年會有通脤及加息,股、樓狂升特升。

還係個句,十二月我睇好的。近日發覺原來衍生工具來講最多張數係股票期權,之後係期指最後先係期權。所以之前太睇重期權係不正確的,應將重點放係期指倉到。十二月轉倉位係22300左右,十一月OI得返好少,睇實 d !!! 而家十二月都未夠數。

其實我有個諗法係short 同 long 期指一齊做,做到spreading的效果。但係咁樣的margin計法原來係好難計,香港或者大多國家用span maring來計,但暫時我唔知邊到可以找到這個工具。因為大家都知道long 同short 一齊做個margin要求會降低,而輝立係無這個功能。

抽新股方面好明顯民生銀行暫時蝕錢,不過三一的profit cover到。近日諗返起大戶用民生及心樣年來做話題,三一就無係媒體到煲熱佢,以前兩隻來做掩護入重飛去三一到,能到散戶無人同大戶爭貨。大家如果睇招股結果係會發現三一的大額認賺係奇高的。這個結論証明就咁睇股熱唔熱係唔work的。

今日股市狂升,有幾點要留意:
1) 俾大戶震走隻獅子銀行,真係激死我,表示EQ麻麻
2) 太早做2628 sc @ 39 ,無聽經紀朋友講
3) 明知好倉低都唔入多點貨,有大把cash係手
4) 941 入939 換馬換得好,不過隻941 係127蚊買的,蝕死

股票期權暫時有:
2628 sp Dec @ 38 * 2
2628 sc Dec @ 39 * 2

2899停牌,唔知幾時復牌,應該向好gwa...

No comments:

Post a Comment