Search This Blog

Monday, November 16, 2009

十一月中分析

今日去到十一月中了,原本諗住星期日寫,但走去攪個speaker無寫到,加上好lazy,所以係老細唔係到時慢慢寫。

今次想講下大戶的部署。大家係我忠實讀者都知我成日諗住係期指及指權倉到找大戶的部署方法,近日有新發現。

首先係期指,大戶轉倉暫時見到有三種。
一、月尾以均速轉倉(1-2days)。
二、月尾狂轉,2-3days內完成大部份倉位。
三、轉倉勁慢,去到下個月月中到先轉完。

大家唔好睇小這三個分別,我發覺佢地有特性,並對下個月的期指走勢分析有幫助。期指有margin,所以坊間成日都話知道個轉倉位之後(當十一月),只要即月(當現在係十二月)唔破個轉倉位就係知個月係好倉定淡倉。不過我發覺這個方法行不通的,因為可以破左個轉倉位好深。

之後我想會不會同期指的margin按金需求有關,因為大約需要期指20%來做按金,但問題係只有幾百點buffer,好似今個月係爆晒margin。margin的多少都有關係,但幾多先夠呢? 這個是重點。有興趣我再講......因為都係研究中要配合滙市...

期指的三大轉倉法就以今個月為例,期指應該會係月尾會較大單邊市出現,所以我睇十一月係好倉底, 十月尾講的post 。睇下月尾又準不準....

期權方面法現出現較大升幅時都會有options係call 到大手加倉,但暫時還覺得期權不難測試大市,大家都知我之前用期權測試大市誤差奇多。

No comments:

Post a Comment