Search This Blog

Friday, November 13, 2009

抽新股

今日call 個經紀朋友抽新股,民生銀行抽硬,之後心大心細想抽三一重裝國際。點解我想抽呢? 做左陣research..

首先講三一國際,風險最大的有:
1) 佢原來係三一重裝的子公司,業務係專做煤炭的機械,所以最大風險係煤炭業唔掂。
2) 佢d 機械要用好多鋼,如果鋼係咁升,佢成本會大增。鋼好似係個間公司佔80%以上的成本。

1/ 兩個大風險,我地就諗下這些問題。煤炭係大陸會唔會掂,答案原來係係第三季煤價升左,所以近日的煤炭股都有升。點解升呢? 因為需求大左,加上季節性的關係,有個分析師估計未來的煤價都係波動,不會大升大跌。

2/ 需求方面GDP都係慢慢增長,所以理應不會有任何問題。產能是不是過多這個問題我都唔係聽得好清楚,因為個分析師的普通話講得太快了。

3/ 鋼方面的價格都係會升,這個同經濟的需求有關,重點係三一可唔可以轉價到買家身上。暫時我都唔知道,但睇增長,毛利率,及母公司係內地的增長係不錯的。

4/ 煤價係08年先回落,而三一係08年係升左50%,我估09年以招股價及招股書內的預測eps 來講在09 年pe 約19,再加safety margin,應該2010唔會點死的。

5/ 但有新聞說一些631的問題,所以不能大大注咁抽,風險比較係進取一點。最後做左三十萬margin 本金用二萬九,這個trade 因為集資不多,應該不是太危險,我估一手起兩手只。

民生銀行就一百四十幾萬margin,這個trade非常safe,可能得一手,我多幾手都無所謂。

No comments:

Post a Comment