Search This Blog

Monday, July 13, 2009

速寫 + short call 2628


趕住訓,但有點靈感,快快drop 低。
1) 今次股市應該會係油, 金, jpy 先行。
2) 大家要望實,佢地可能會回,美元會轉強。
3) 美元轉強係因為美國的發國債,之前已經有提及。
4) 美國要有錢救市,一定要有錢,所以佢地應該係現在開始出bad news ,令到d 資金去返美國國債,當d 錢流入,咁美國政府就有錢做野出第二個救市方案。我估應該係第三季中後期。
5) 要救市,最好的方法係大興土木。
6) 三月個時用通脹來做籍口,抄個市上去,現在又用香港資金好流入等等。我估美國/ G8可能知道個經濟更本唔係想像咁好,要用新有一輪救市方案。這個問題可以睇返美國的M3/ saving rate,任總的言論。
7) 因為要有$ 同要救市,油,金, fx 都有變化,估計大市很難創新高。但今次下跌我估係最後大市上車的機會!!!通脹不會咁快來,趕住買樓的人要小心

今日下午short call 2628 @ 31 一手收 $419 (已扣手續費)
我覺得輝立每次$100 好貴.......勝在個系統都穏定
用咁耐都未down 過,因為平手續費個d 網上成日話down 機

期指終於去返八千張以上,係星期四佢開左成五千張八月,唔通預示會睇到八月去到五萬五?
我諗大市終於有方向。睇下之後個幾日點行就知。

No comments:

Post a Comment