Search This Blog

Wednesday, June 3, 2009

Short Call

今日我出左去做野,我的經紀(朋友) 打來,問我平唔平我的straddle,可以賺四千幾,我當時諗諗下唔平。走左去做short call 2628 June @32 兩手 收 0.86 * 2000 - 100 -2 =$1618

唔平係佢再上的話係可以賺多點,做short call係破$32 的話我可以賺更多,唔驚。跌的話暫時應該睇$29 到平倉,加上我的short call 會變得更安全。暫時個straddle 好掂,如果今日收市市價計有機會賺三千五(扣左commission)

佢話我做左之後幾分鐘個options (莊) 就唔開價,甚至係其它 stock options都係,之後大市就真插五百點,佢都唔明,你都唔好話。

之後佢個total loss risk tolerance 我諗我可以諗諗,暫時諗落係work的。老實說,我有一筆錢係個a/c到,但無用到,技術+心理問題,佢個計劃應該有得諗。實行個時再post,我自己都要計計,順便改善下自己。而家我睇係大型上落市,成交最好變細,之後又會爆邊

倉有:
正股 crab 貨一大堆
2628 sp June $26
2628 sc June $32 * 2
3968 sc $14.61 * 5 <--這個暫時嚴重價內,有問題
2628 Dec $28 call * 4
2628 Dec $28 put * 4

再講,今次 straddle 做得幾好 IV算低,而家IV已經微升但都唔算高。我以前睇指數options係睇個大OI倉位算,諗諗下如果IV低大戶會唔會係買,而前個排IV高,大戶係做short呢? 情況大約係IV 40左右係分水嶺?

近日又好似見到遠期stock options的put 係較平時貴d,唔通代表未來會大跌/ 跌的機會較高? 香港的put感覺上好似係IV高d 的。

有機會的話我會再用straddle + 我自己的 NR7 / spring coil 。 自己search 下個blog la...

2 comments:

  1. Hi Yam Ching:
    你說今天你的 long straddle 可賺成四千多元..有些不明.因你是 long straddle. 即要付了 premium先(共$25960).. 請問 long 野,不是要等個價穿了打和點才可賺 ? (即 $35 or $21)?? 望賜教..

    ReplyDelete
  2. $35 / $21 係到到期個日...如果係到期日前平倉,計法就不同
    你都知做LONG 最怕係扣時間值...
    而家短短幾日...我有錢賺係 1) IV 升 2)時間值差不多無分別
    所以咪有賑面利潤

    加多句 options 的 price 係有時間值 + 內涵價值(intrinsic value)
    到期個日要賺就一定要升好多..因為只有內涵價值 無晒時間值

    ReplyDelete