Search This Blog

Sunday, February 15, 2009

雜談


琴日有個朋友問我hcei的指數比重,咁我認真睇返,點知比我發覺原來hsi的恒生比重係要到三月九日先有效,我之前的預測即係時間上會有出入。hsi的比重會由#5係11%增加到15%,而939會增到8%。即係金融股的比重會有40%去到46%,而家最唔掂係金融股,咁即係hsi係三月九號後會有金融股帶重,更加方便做事。

我之前話過三月會跌到傻,而家就淡,係唔係跌到傻就唔理住,遲d 先算。發覺好耐都無貼大市圖,今日貼返。大家會見到一個好似三頂的圖,唔知到時佢準唔準了。當然三頂好易變三底,所以都係估估下。而家係上落市,好快就會爆上或者爆落。

我覺得而家買股票最重要係分析乜? 當然係政治,甚它都唔係太重要。聽下d 人點樣玩財技,最好當然係聽下有Q仔、無窮人

星期五見到有傳3968蝕六千萬美金,雖然3968馬上話澄清無咁個事,但佢地無詳細交代,所以真係要小心點。

No comments:

Post a Comment