Search This Blog

Monday, January 19, 2009

2628

放工回家,看看HSI圖,見到出現連續兩日出現no demand signal,我想今天應該會跌。我個系統唔係成日中,其中失效有09年一月九日,所以不以為以。點知,HSBC 係倫敦大跌18%,真係估佢唔到。

諗返起short put 2628真係高位中的高位,其中一樣影響係太信人<太信人的意思是俾那名網上高手影響>,其二係自己的系統當時都無特別singal話會跌,直到一支大陰燭出現,不過個時我已經short put左。暫時睇來接硬貨,接完合共會有九手2628,還差目標一手並將會。當然順帶一提有十萬係我媽好耐好耐之前借的。

2628出盈警,會跌多過50%。其實我自己的預左,因為投資入益大跌,但保險賠償有增加,我估係之前的保險留下來的(林森池印象中可能提過下)。暫時對佢信有無乜點變,不過目標價應該係十八蚊左右,睇法係雙頂的頸線位估出來。

2628股權應該會係做三月short call 23 以上的權,收期權金。我有這個諗法一來朋友的解說,二來我個d 2628 成本價係23,做得過。三來恒生期權發覺可能會有大跌市出現,而二月會係好倉低,因為今個月轉倉位係12600左右,所以如果要跌應該係一萬點到,升就一萬四,這個合理一點,暫時想法係咁。

最後,任總的第二波已來,時間係二三個月。我想同我預測的三月大跌市時間剛好,大家點睇呢? 唔寫住...澳門的酒店internet慢到爆

2 comments:

  1. SHORT PUT接貨,怎計也不會接了最貴的貨;同樣,SHORT CALL 走貨,怎計也不會在最低位沽貨。

    09上半年,大市不跌,也不可能大升。做SHORT CALL 不但令現金回籠,就算「不幸」高位出了貨,幾可肯定會有低位回補。等大市在任何低位反彈逾1000點,就應該可以做點SHORT CALL。

    唯一要忘記股票原本的買入價。

    ReplyDelete
  2. 我同意你講法,所以我會係二月開short call,我估三月會大跌應該開2628 同 941。

    就係之前無忘記買入價,攪到失左無開short 的機會。

    ReplyDelete