Search This Blog

Sunday, December 28, 2008

2008 回顧

今年金融海潚,我真係脤面損失好多,整個protfolio蝕三成多,而實質蝕的金錢就一萬三千到。今年玩多左好多野包括股票期權及恒指期權,兩者都係高風險投資產品。今年的心理質素自己覺得係有所提高,尤其玩完恒指期權後,希望對未來的投資有幫助。我自己暫時都係對所有投資產品持開放態度,所有投資產品能係市場上流通一定有期用處,所以我唔會放棄用期權來供我的長線投資組合。2008年我收收的股息有六千蚊多點,估唔到都有幾好的股息。

今年令我有最大的變化係對錢的看法,我覺得做人真係要有一個 balance life。大家都見我今年中後都開始洗多左點錢,通常洗係唔同地方。

我的投資目標係有十手2628以上。暫時還差三手2628,真係要努力。

對下星期係牛皮靠穏,微升,這個動作要係星期中,結算後先出現。之後一月點樣?到時再諗。

No comments:

Post a Comment