Search This Blog

Sunday, November 30, 2008

十二月大市分析

今日星期日去左朋友家,三個人係到講下股票。其中朋友的策略也不錯,今日回家靜靜想想,其實係可行,決定用自己的options calculator再計,發覺有點似strangle。我自己對十二月大市分析係牛皮。

今日睇返期權倉,最大權倉係15000C 同 12000P 成五千幾張,所以我估十二月會係這個range上落。大市40%熊証係14000-15000,保守計大市會上到16000點,下望12000點。我可能會做一個方法係short call 但點數未計好,因為暫時iv縮得好快,期權金收得唔多而權倉又近日不知何故大升,我估可能係聖誕節時份,所以上升。

第二個理由係十二月一向都係基金放假月份,成交自然會疏落,所以一定唔會有力推向更高處。唯一較擔心係消息市,唔知中或美突然有好消息出現。

但反方係已經有人睇牛一來,因為週線圖的RSI 等等。暫時唯一有點安慰係那枝大陽燭成交係細。

#5, #941, 2628 走勢好似有點麻麻地。這個係因為no demand signal開始出現。暫時觀望中等開HSI short call。

No comments:

Post a Comment