Search This Blog

Sunday, August 31, 2008

靜觀其變



大市方面多隻指數股都開始有力不從心的現象,唯獨941因之前俾人狂插,有可能會有點反彈,但現在有一個現象,就是不同指數股俾人輪流洗倉。這個現象有點似開始進入熊市三期,就是二三線股跌得太殘,無人理佢,而指數股卻是最後一批的洗倉對象。這個情況應該會出現一排皮牛市,可是緊日金融股反彈,真是需要時間來證明。

我自己的股票,1800, 2628, 3968 甚至939, 5 , hsi 都去到一個叫dead of centre 的地方(黃金比率 0.5) 左右,這個是地方是一個阻力位,但暫時睇成交量都應該未有能力去衝破佢。近日佢地都係成交大或出現upthrust等signal,並有no demand signal,所以現在做的是觀望。

HSI 週線圖出現了陽燭,暫時對這個陽燭有點保留。

期權倉方面,put 是多過call 的,並要注意重倉區在21000 及20000點左右,call方面就21400以上,所以估計今個月會在21400附近結算。有點要注意,今次期倉倉係put 個邊好散,會唔會插到20000點以下呢?真係唔知道。

關於外圍,美國可能打風,油價會不會升呢? 打仗有沒有幫? 美國數據可以收正後大好,真係攪笑。美國總統是在十一月,通常個市都要例好。最後,九月尾係季結,都係會轉好的。

No comments:

Post a Comment