Search This Blog

Saturday, August 23, 2008

反彈



原本上星期諗住反彈先插,點知就一野插左落去無水花,真係估唔到,不過好彩乜都無買。而家RSI已經係超賣,通常都會反彈,反彈定見底呢? 無人知道,唯有耐性地慢慢等。

1) HSI 週線圖見no supply signal,下跌能力有限
2) 美股做好,香港有望裂口高開,但我對裂口一開都有介心。
3) 暫時期權倉有高手話會插落二萬點後好快升返上二萬一點,不過我自己睇都會係二萬一七到結算。

4) 上圖係美股中國人壽LFC的point & figure chat,我諗好多人都唔知係乜,自己查下。
5) 而家好多股都做緊三底,三底一升唔返跌穿機會係好可怕的!!!
6) 希望入多四手中國人壽係牛市前買夠貨。暫時有75%係股票,25%係現金。
7) 8/18/2008 當時HSI & HFI 都有no supply signal但可惜失效。
8) 睇返HSI,七月尾八月頭個時好明顯見到upthrust+high vol,之後8/18日no supply,之後有一個大陽燭,證明大市開始會有反彈。
9) 如果佢又升返一半,大約係21800左右同我自己的期權倉倉位吻合。
10) 暫時都係等待!!!

No comments:

Post a Comment