Search This Blog

Sunday, August 10, 2008

大市分析


暫時大市無乜方向,自己都唔係太識睇。睇期權倉位,暫時都好似上星期無乜重大變化,估計會係22000 左右上落,同期指圖的裂口差不多。

1) 1800, 3968 陰陽燭待變,可能會少少反彈,暫時方向不明,耐心等待。
2) 941 有望跌穿$100水平,見佢係$100 死守,成交量變大,但應該暫時唔係時候跌穿,大家要等待下。
3) HSI 週線圖出左 小小 no supply ,成交慢慢變小,但星期三因風球無事,所以要格外留意。
4) 有人說歐洲經濟將會變差,又有人說歐洲經濟不是太差,更有人說八月尾九月中係決彈時刻,暫時真係唔識睇,努力儲錢,等待入市。
5) 上A係咁跌,但H股指數股無乜跌得唔係好勁,這點要注意。
6) 有人說油金跌,對股票市場有利,但睇法可以解說做無晒d 錢,要拿錢夠美國?
7) 2628,好似無乜力水上去,牛皮偏淡,但信心不是很大。
8) HSI原本諗住衝多一浪先跌,點知就跌早左。感覺唔會咁快大跌,原因係今個星期最後個三天下跌成交較大但力度不是很深,同樣升市時又成交大,並插返下來,所以走勢應該都係好淡打仗,加上doij係保力加通道底,唔會咁快大跌。

No comments:

Post a Comment