Search This Blog

Monday, June 2, 2008

Wyckoff Method


我諗大家都無聽過Wyckoff Method。一個好久好久以前(都成個世紀)一個唔係太出名的人用,佢個方法連Livermore 都好相似。佢個方法係basic on 最簡單的law --- Law of Supply and Demand。個方法有點似我用的Volume Spread Analysis。其實我以前都有學過下,但因為太難學,所以放棄左。而家識得多左,再睇返,發覺好多技術分析都係由佢變出來。佢個方法真係太難學,唔係好似乜RSI > 30 就反彈,個方法唔用indicator,只用price + volume,好似睇幅圖之後自己欣賞。

Wyckoff Method 我見有人會用圖(正常圖)+ P&F Chart 我都唔知p&f 係乜圖,好奇怪的圖。佢地的正常圖係只有Closed, Day High 同 Day Low,夠晒特別!

香港都唔見有人識。幅圖係我星期日研究,佢個方法用Daily Chart好適合我自己的style。由於學習中,所以睇圖各人會有出入。

No comments:

Post a Comment