Search This Blog

Tuesday, May 27, 2008

中國移動

琴日有朋友打來問我中國移動點睇,我當然話唔洗驚,最好跌多d 等我入貨。暫時睇法係3G的三張牌照法給三間公司,你可以話中國移動的3G優勢細左少少,但風險又平均左。我的睇法如下wcdma和cdma2000係非常成熟的技術,但國產td-scdma 就麻麻地。不過後者可能會平一點,同將來可能可以推廣到其它地方。

有兩樣野要注意,鐵通係做地線,佢係完整,對中國移動的發展係有幫助。大家最近都有廣告想手機同屋企電話合拼。至於其它又要攪上市的買賣,又要股東通過,都唔會咁快攪掂。中國移動的優勢一定係到,暫時無可能打死佢,見報紙又話乜無晒優勢真係攪笑。佢又唔係好似美國at&t咁俾政府分折唔同公司,又唔係好似香港電訊咁無晒市場專利(最賺錢的長途電話無左),點會咁快死人。大家諗下以前3G出時邊個會用,最多咪係打電話出同入。但有樣野不得不突,就係光纖到戶,這個可能係未來的大潮流,但我唔知咁合拼同中國移動有無用。

3G最大用處係佢的HSPA,即係無線boardband,同將來的mobile TV。我知道td-scdma已經測試成功,應該唔會對持牌者有太大技術問題。要建一個3G網絡都要兩年到,暫時睇唔到中國移動有乜問題,建網絡初實有問題,你一定要有2G網絡輔助,質素上中國移動佔優。新聯通的網絡客戶係低質數,但新聯通有晒銅線、光纖、WIFI、GSM/WCDMA業務牌照,未來有優勢,但需要好長好長的時間。

我其實都幾同意林森池的講法,中國一定要中國移動強大,走出中國好似Vodafone咁,對將來中國建交(幫人起通訊網絡)等有深遠影響力。

琴日睇返中國移動的IV,去到57%,係近年新高,如果開short put真係好時機,都證明左rsi低過三十,IV高,反彈機會好大,short 即月股票期權收期權金有著數。

No comments:

Post a Comment