Search This Blog

Sunday, March 9, 2008

組合檢討

我現在組合如下:
2628 中國人壽
941 中國移動
3968 招商銀行
1800 中交建
1200 美聯物業

暫時我最驚的係美聯物業,平均價係10.72,現在有兩手,就係輸緊(10.72-8.97)*4000= 7000 即係16.3%。現在的選擇有:
1) 止蝕,估計輸得會更多,因為美市唔掂,明天開市會再跌,這個是個問題。
2) 坐艇,唔理幾耐,總知就坐艇。但大家都知保本係投資重重重要的法則。
3) 博反彈,係一個好少少的價沽,好過輸到傻。
時機有:
a. 熊市點都會有個死貓彈
b. 美聯係三月十七日公佈業績,可能會有機反彈,但近日都知優質股係見光死。
c. 美國應該會在三月十八日議息,到時可能還有點機,但又可能會話香港跟足,到時又 死。加上之前地產股都一見光就死,所以點都有點保留。講真止蝕來講真係遲左點。

1) 美聯係炒股,一唔掂會衰足幾年,所以一定要好小心。明天一定插,真係唔知點算好。而家差不多破左之前的收集區,如果再跌真係要走,二線股好難炒。蟹貨多好多人會走人,收集區一破好多人會驚。
2) 近排好lazy,掛住玩hifi,暫時睇圖真係散貨格,當然有點馬後炮,但已知係散貨。 最都係你不理財,財不理你。
3)有點安慰係下跌成交量較之前細少少,同有個下跌裂口,希望可以補到。如困係9.5 同10.55 走的話都唔會太傷。 策略唯有咁,萬一彈都唔彈,點都要係八蚊到走一手,唔理,如果唔係有排都唔洗升返上去。

教訓,自己的基本分析無錯,當升到十四蚊個時我重諗緊長hold一年應該好掂,點知個市一路變差,有時基本好都有無用。二、炒股有時真係要睇圖,因為真係好有用。暫時思路係咁。
------------------------------------------------------------------------------------------------
睇返圖,原來hsi 由高位跌到現在有成50%跌幅,真係成個股災咁。假假林森池本書計得對,佢對hsi的估值係二萬點,但現在hsi的p/e係十幾倍,加上業績又唔錯,應該係幾平。現在係合理偏平,但會唔會去到勁平呢? 這個是個問題,因為我地的泡沫係無97借貸咁來,所以個市應該唔會大散。

又睇圖,而家係牛皮中,會唔會跌破一月的低位呢? 真係唔知。一月個時個底位係勁大成交量,所以要時間做個底,情況好似散貨咁,越來越低,問題來,幾時完呢?我唔知。根據我的觀察,星期五跌個時hsf唔係好大成交,但hsi就好大,港滙微微增強。但三月四日個時可能有少少淡倉,真係要小心,不過有網上高手話係轉左好倉。暫時無唔識睇 。

No comments:

Post a Comment