Search This Blog

Friday, December 21, 2007

成交量

近日大家好多都話成交量少,交投淡靜,上升不配合成交量,所以好大機會會跌。我可以告訴你,這想法只是對了一半,因為佢地唔識得睇睇圖,只係將一條rule 亂咁用。
價格升係因為demand大,但又可以講係supply少。需求必須存,價格先會上升係一種常見的誤解。 股價升時,可以係市場沒有賣出的興趣, 因為賣方賣了他們想賣的,咁樣成交量就自然細la..道理同話貨源歸邊,或者係收集左差不多。 另外,股價未到賣家賣出的範圍,無supply,股價一樣會升。股價升或者跌開就唔會點停,要股價轉變,係要一個好大的"力",這種力不是常常出現,一出現,股價就會係咁一路去,真到另一種力的出現,所以d 人話順勢就係咁解。
點可以分別到係demand/supply做主導,有人留言問我的話我再講。

2 comments:

  1. 又會沒有人提問.....由我問啦
    點可以分別到係demand定supply做主導?
    又如何可以分析到一些即市的假突破?
    如果尾市十五分鐘內才出現單邊走勢, 可信性有多高?
    運用技術分析, 你覺得在一分鐘圖 / 五分鐘圖是和日線圖 / 週線圖一樣可靠?

    另外本人在http://thomaswu0530.blogspot.com/
    回答了你的提問, 歡迎繼續切磋^^

    http://www.editgrid.com/user/thomaswu0530/all-in-one
    "衍生數據" 一頁展示了衍生工具的數據, 歡迎瀏覽^^

    ReplyDelete
  2. I would like to know, but, I do not know how to ask you the question in a wise way until the master appear.
    So would you mind to share your point of view on this ?
    Thank you
    RT

    ReplyDelete