Search This Blog

Wednesday, December 12, 2007

買入3968 招商 - 4th Edition

今日以$34.1 買入招商銀行一手。

招商銀行好多人都話好,佢個信用咭業務係中國來講更加係表表者。以34.1 計,07 PEG大約係人至0.8 左右。如果08計就得0.5左右,個價都算合理。加息我自己就唔覺得會對銀行有太大影響,所以我會一有機會就收集銀行股。當然,林森池都係佢書中講過中國銀行股憂慮,所以我唔會買其它銀行股。

今次買入當然要有圖表幫助下。圖中可見有一日佢一野上左去$34蚊,而第二天一跌的時候就由低位數返$34蚊。加上個兩支candle的成交都算合理,Clear out個支成交量大,第二支倒升個支又多過average,所以這兩支candle應該可靠,我自己覺得$34蚊係一個支持位。當然,還有其它signal 廢事寫...lazy



其次係今日睇圖(即時),發覺當係$34蚊個時成交係比較大,而且馬上掃返上34蚊左右排徊,所以我自己都覺得$34係一個不錯的支持位。如果再跌的話我還有一手餘錢可以入。看圖:


收市係Daily Chart 是一個Hammer-Like candlestick + High vol. 如果明天收高是大陽燭,咁個入市signal就非常完美。暫時睇好~

13/12/2007 今日佢收33.75,再跌,做唔到一個好的見底入市signal。今日成交都好高,破左33個價位,但都收返上來。走勢還可以,再做多一個hammer-like candles,證明佢係一隻好股,我對此股係基本同技術分析來講好有信心。如果夠膽不防狂數。暫時得返一手的錢去入招商。

不過負面消息出現:
收緊貸款和加息又對招行(其他銀行一樣)不利,但我本人就唔係太介意。

友人話我的所謂阻力位一野就破,邊係乜阻力位。我只想講阻力位應該係入市的時候,破左阻力位可以考慮沽不沽。今次破晒阻力位係因為宏調出現,所以俾基金洗倉。觀圖看到有力想阻止跌晒,但力量無能謂力。但佢要升的話不太難。

No comments:

Post a Comment