Search This Blog

Sunday, December 30, 2007

2007年投資回顧


今年係投資路上都算幾豐收,學左好多野。有學到睇圖,candlestick、volume spread analysis等。基礎分析就估值準左,因為知道某些行業的分析方法,信心大左。心態自己覺得成熟左同開始知道甚麼時間適合我入市買股。暫時知道某些牛皮時間係我入市好時機,回報都算可以。

今年回報暫時約27%,十一月個時入貨的好多都變左大閘蟹。但我相信來年回報應該不太差。如果唔計十一月入個時的股票,回報就有差不多六成。

暫時我的資產分佈如下:


我自己都中左招,好似招股的368.HK,又無狠下心追貨同賣貨。當然最重要係有時無跟到自己的投資計劃,自己個心魔成日係到作怪。這些都係一個問題。來年要從中吸取教訓,唔好再一錯再錯。31/12/2007 已經升到$6.55,真係升得快...唉

我相信我將來的投資回報會更好!!!

No comments:

Post a Comment