Search This Blog

Saturday, November 24, 2007

看圖分析大市

首先我又作出聲明,我唔多信大部分人的技術分析,因為佢地太差。當然有個別例外。所以我自己會細心分析圖表,幫助我入市。暫時睇左兩隻重要股票,941同2628。其它無乜時間睇。

2628最後個兩日vol升,同第二日收陽燭,即係應該有買力係裏面。2628睇圖出現左三個力去阻止佢個跌勢,可以睇下我圖裏的藍點。藍點係no supply, 個vol少過之前兩日的vol,並且係陰燭,詳情自己睇VSA volume spread analysis個方法。所以我覺得2628可以話應該差不多係底所以我覺得2628可以話應該差不多係底。

941你可以好清楚咁見到佢個跌勢減慢。大家係125個時係一個好價入,林森池都講明941係強勢股,所以佢個跌幅係今次唔係太多。所以我認為941可以話大插機會有限。
最後,睇圖最好睇下月線,週線,小時咁,但我無乜時間睇,得閒先再講。

No comments:

Post a Comment