Search This Blog

Wednesday, November 14, 2007

寶盛證券

今日發現boom(寶盛證券證券行)計錯數,供完股之後個買入價計錯左。我$16.28入2000股鞍鋼,之後供440股係$15.91。佢地之後當我個買入價係13.311,好明顯錯la...

之後打俾佢話個買入價錯左喎,佢地找成半個小時都無答案。我之後打去再丙佢,同佢講話邊日買,佢先找到。我問如果我就咁沽,個差價會點,佢話照返內部個record,個record係唔會有錯的。咁我叫佢快d計返好佢。我估唔到佢地做野咁廢。

之後佢打來話改返$16.274入,我話我第一次16.24入點會貴左,佢話佢計晒所有手續費,咁我心諗之前都d reocrd係無計手續費,佢而家走去計,唔一致,不過心諗算la...。唯有我自己計唔計手績費個買入價係$16.18。之後再問佢如果放碎股會點,佢話會打折扣,幾多就睇返市價,無人知。我爸話通常平4 個價位,網上有人話10個價位。真係奇怪。

No comments:

Post a Comment