Search This Blog

Friday, November 9, 2007

鞍鋼供股

我有一手鞍鋼,所以可以有440供股權。但原來我可以額外申請供多d 股,到時睇下佢批唔批。估唔到咁都得,真係諗唔到。我無申請到,真係笨呀,因為只需用$15.9就可以買到d 股,你話係唔係大平賣呀。
佢有一段時間可以買賣佢d 額外股份,買完之後要係供股價+ 市價咁買。好似options咁,我以為得這個方法,原來原可以申請額外供股。今次真係中晒招呀。
睇來暫時鞍鋼都無運行,到時供股d 股份出現,又會產生另一次人踏人的事件,股價又可能進一步下跌,暫時睇最低去到$18,但機會會細少少。
鞍鋼係咁跌,但用15.9買到一手正股真係物有所價,今次真係大失良機,睇到自己的弱點,就係對corporate finance一無所知。根據肅若元同周顯的心得,如果要炒股大賺,一定要對corporate finance有一定認識。佢地話暫時報章、雜誌都對這方面的範疇一知半解。我要好好地咁加強一下。

No comments:

Post a Comment