Search This Blog

Wednesday, October 3, 2007

大市 - Updated



近排個市係咁升,真係出奇地快同高,自己都估唔到。當然,我又無話佢會跌,我估牛皮點知錯左。其實有時根本唔洗估大市,升開有條路,見到訊號走人就得,不過大前提係你個訊號係可靠。

講返大市,我個投資組合真係唔錯,除左隻945宏利慢左少少,但都有廿幾巴仙以上的增長。好可惜我暫時的股票對現金水平約七成五,未能做到九成以上,不能賺盡。

今次值得一提是我以前的交通銀行。我買時係8.33 約07年四月買,到九月時放@ 8.89。今日已經10.5。前後有成26% 升幅。我可以肯定交通銀行會再上。我放左交銀,就買入3968升幅有廿幾%,但遲些應該唔夠交通銀行升得快。我想帶出係資金炒完一隻到一隻,第二係未到最後都唔知邊隻係可以勝出。有好多人就係咁悶到震左出來,但出左來又唔知買乜係大忌。第三係中國係經濟黃金時期,作為廿十幾歲出頭的人最好就係買有中字的股票,食今次的超級牛市。第四見到好多人話股票好貴,放左少少出來,理應是對的,但從中又帶出基本分析的短處,就是短期資金流動的影響力。而家最好係抽IPO馬上放左佢,安全又穏陣。我爸話抽到就第如中獎。我媽日日睇財經電視節目,可惜自己又唔買股票,都唔知佢睇來做乜。

衍生工具我都有諗過買。其實佢唔係想像中咁可怕,用得好可以有好好的回報,可惜暫時一來唔多識玩,二來信心不足,但我覺得可以一試。尤其熊市時開期權或者put 輪應該有不錯回報。可以係股市下跌時賺錢。

今日個市微跌,睇下牛皮再上一係爆跌吧。最後上星期日做941 的分析

近日我一張一張的股票圖係咁用VSA(Volume Spread Analysis) + WRB (Wide Range Bodies) + Shadow + Candlestick pattern analysis 睇price action 同 volume 去研究D 股票。以前我都有用這些方法,但係都無咁深入。而家理解多左,睇的野多左,信心多左,開始feel 到一些感覺,這種感覺好奇妙。有時當你持有一隻股票作長線投資,但你見到張圖話你知會跌,心情有點抒盾。最後我自己一直認為指標是沒有用的,平均線有點,形態不是太有用。最有用就是open, close, high, low price + volume。明天是關健,週線圖出了陰燭,小心,但切勿放晒D 股票開put。

No comments:

Post a Comment