Search This Blog

Thursday, March 8, 2007

2007-03-08 HSI (2nd Edition)



今次跌到剛剛好的resistance,同我預期跌到落17000點差好多。問題出現,現在入貨好似又遲左d,2628 , 3328 等中國股係咁升,又人話中國股升先到hsi ,唔知對不對la.. 。理論上而家的resistance 係難破,但佢咁快下試個resistance 又馬上反彈,係唔係個市咁強,下跌速度咁快,無理由咁快上返去。貪刺激做佢落去?

其次跌市應該係跌到d 人驚,成交量下降,市場變得靜好多,現在就剛好相反。真奇怪

一就係無跌市只係咁升,但無可能,....一個cycle 係無可能咁樣的。
二就係遲d 有大件野出 ,現在是技術性反彈。又可視作頭肩頂。
三突然係剛上睇到,就係好似2000年咁做個雙頂出來。如果係真就好扑街,因為會死好多人。最簡單就係假突破之前的高位,之後大跌。諗落都有可能,因為七月剛好回歸十週年,個市又好似97年咁樣,大吹突吹。 睇返技術分析,我記得點解我係06年五月中個浪會驚,因為我驚會雙頂。理由係成交量大減,要破之前的重要高位要有好的成交量併合,但係佢當時係無,要待突破後先出現大成交。今日我發覺佢一開始係破左高位,好快回落,慢慢係個水平徘徊,所以最後突破成功。

今次跌市有以下特點:

1. 今次跌市係有好大的成交量,根據我之前的想法係大跌市未來,或者是市底很強。
2. 係支持位好快反彈,只需要一日的時間。
3. 個市一樣好熱鬧,因為一個cycle 係靜變瘋的。
那麼怎知道係雙頂一係真突破?

1. 個市真係靜左(好難係成交量見到,因為雙頂都係會比之前個成交量底)--- 參照之前我的文章
2. 係高位徘徊整固( 幾耐先算同點樣呢? ) 雙頂可能好快咁反彈返去,但真正突破係慢慢來。加上雙頂個成交只係較之前少,重點唔係變靜。
3. 通常唔會勁個之前高位(但有假突破)
所以都係諗唔到

回顧之前的諗法,係十一月中個時恒指係19xx 水平徘徊,成交量係高左,而且俾五月中的及九月的成交量高,所以當時有個諗法係大市見頂,個市d 股都好貴,但實在大錯特錯。期後的成交量更大。有個共通點係:
1. ipo 多左
2. 多左抽水股
3. 細價股係咁升
4. 個市有高又低 ,(角度好重要,特然加快上升角度要留心)


真係頭都痛,唔知點攪好

No comments:

Post a Comment